Daar issie dan... - Reisverslag uit Port Stanley, Falkland Eilanden van Thomas Keijzer - WaarBenJij.nu Daar issie dan... - Reisverslag uit Port Stanley, Falkland Eilanden van Thomas Keijzer - WaarBenJij.nu

Daar issie dan...

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

29 Maart 2007 | Falkland Eilanden, Port Stanley

Dag dag allemaal,

het is weer zover, Thomas is ingeburgerd haha

Hier zit ik dan op mn scheepje op weg naar Europa.. Duurt nog wel een maandje totaal, maar we komen in de buurt!

Eigenlijk wel een beetje schandalig, ben hier nu net een week en ik kijk er nu alweer naar uit om richting Europa te gaan. Alhoewel het hard werken gaat worden, is het ook 1 van de favoriete bestemmingen van HAL.. ik ga straks zoveel moois zien.. zal proberen om mijn itinerary ook op de site te plaatsen!

En ik zal nog vaker in Rotterdam zijn dan ik had gedacht..we zijn namelijk na het NSJ gecharterd door het Nederlandse Pensioenfonds en gaan dan 3 cruises van 4dgn doen waarbij onze thuishaven Rotterdam zal zijn.. En tijdens het NSJ zijn we niet drie dagen, maar zelfs 5dgn in Rotjeknor. Zou dus bijna zeggen dat niemand een geldige reden heeft om niet langs te komen hahaha

We zijn nu op weg naar Buenos Aires en daar verwachten we overmorgen aan te komen. Gisteren zaten we op de Falklands, maar helaas mocht ik het eiland niet bezoeken. Vanwege het slechte weer was de tender alleen voor gasten :( Zit je dan vanaf 8uur 's ochtends op te wachten :(

Achja, ik kan iig zeggen dat ik de Falklands heb gezien :D Overmorgen dus BA, en daar blijven we dan ook meteen een overnachting doen. Daar kijk ik erg naar uit.. we hebben al met een aantal collegae afgesproken om de stad onveilig te maken en het komt dan ook erg goed uit dat ik pas om 12.30 de volgende dag hoef te beginnen hahaa

Eens kijken of het uitgaansleven van BA iets voorstelt.. het is natuurlijk zaterdag dus zal wel goed komen.

Tja heb op het moment nog niet zoveel te vertellen, heb leuke collegae en het schip heeft bijna dezelfde lay-out als de Volendam.. dus voelde me direct thuis.

Gasten zijn ook van hetzelfde laken een pak :P En dan mag iedereen zelf bedenken wat dat inhoudt haha

Ik hou jullie op de hoogte...
dikke zoen

  • 29 Maart 2007 - 17:37

    Jessica Schoterman:

    Hoi,

    Ik zit ook eens thuis achter de computer en gelijk bericht van jou. Leuk dat je het al weer naar je zin hebt! Heel veel (werk)plezier op de boot.
    Groetjes

  • 29 Maart 2007 - 18:39

    Monica:

    Leuk weer iets van je te horen, je beleeft toch wel veel zo!
    Bij het GOBT gaat alles zijn gangetje, maar ik voel me wel een beetje saai met jou vergeleken. Gelukkig hebben we de weekenden nog ;-)

  • 29 Maart 2007 - 18:53

    Renske:

    Nou ik weet wel wat dat inhoudt....haha
    Lieve Thomas, geniet weer lekker van je avontuur! En we drinken zaterdag een biertje op je! Dikke kuszz

  • 29 Maart 2007 - 20:10

    Thea:

    Ha die tommy boy,

    Ik vind het erg fijn voor je dat je het weer zo naar je zin hebt. En......lekker een tijdje in rotje knor (kun je je ouders misschien wel zien).
    Heel veel plezier en succes met deze nieuwe (oude) job.
    Geniet er van, ik word weer erg jaloers op je hier tussen mijn 4 muren.

    liefs Thea

  • 29 Maart 2007 - 20:14

    Grace :

    die itinerary van jou.....
    wat een droomreis gaat dit weer worden
    je hebt het écht goed voor elkaar
    ik geniet graag vanachter de computer met je mee
    en idd
    Rotterdam komt héél vaak voor
    dusssss
    ik laat nog van mij horen:)




  • 30 Maart 2007 - 06:41

    Daphne:

    Gezellig dat je zo lang bij ons in de buurt komt! Heeeeeel veel plezier zaterdag in BA! Toch wel even anders dan de Boemel...

  • 30 Maart 2007 - 07:17

    Linda:

    jeetje wat een jargon!

    heej thomas,
    succes he! maak er weer wat moois van!
    vond het leuk je weer even te spreken in NL.

    liefs Linda

  • 30 Maart 2007 - 08:05

    Maaike Potijk:

    Hey Thómiemas!

    Fijn om een bericht van je te krijgen... Mijn vakantie is geboekt hoor!
    Lekker Italie word dat!!
    Week 35, 36 en 37 staan vast!!
    En nou niet stiekem andere plannen maken he..! Je wilt niet weten hoeveel nare oude mannetjes met macht ik hiervoor heb moeten bevredigen, op manieren waar ik nu nog snachts gillend, badend in het zweet van wakker word!

    NSJ staat ook al in mijn agenda! En Marielle heeft het ook opgeschreven, dus we're comming foh yah!

    Heel veel plezier nog daar!! Vergeet vooral niet te genieten, maar zo te lezen heeft dat gelukkig ook prioriteit #1 :)

    Xx Maaike

  • 30 Maart 2007 - 10:03

    Heleen:

    Ha die Thommie, 26 mei ben je dus in Lissabon volgens je itinerary. Onze prachtige driemaster (zie de site www.leaoholandes.com) ligt in Doca Alcantara en dat is in de buurt van waar de cruiseschepen meestal afmeren, dus het lijkt me dat een afspraak wel zou moeten lukken. We hebben al wat reserveringen staan voor die dag, maar nog niet geconfirmeerd. Ben jij vrij die dag om wat leuks te doen. Lijkt me TOPPIE om je te zien hier in zonnig Portugal!!! In ieder geval vast 'n hele dikke kus en goeie reis richting Europa.

  • 31 Maart 2007 - 13:35

    Koos:

    Ey Tommy Tom,

    Goed om te lezen dat je je gelijk weer thuis voelt. Geniet van je stap avond in BA. Als je in Rotjeknor bent hoor ik graag alle details van je!

    koosie

  • 07 April 2007 - 11:42

    Peter En Truus:

    thomas wij wnsen jou fijne paasdagen en een behouden vaart.

    veel plezier Peter en Truus Cornet

  • 07 April 2007 - 11:47

    Peter En Truus:

    he homas vergeten wij je nog te feliciteren met je Pa van harte
    PenT

  • 02 Mei 2007 - 16:57

    Betty:

    even een testje om te weten hoe het werkt, jaa dit is mijn eerste keer hihihi

  • 02 Mei 2007 - 17:09

    Betty:

    Ha die thomas! hoe is die er mee? met mij is alles wel goed. Je bent Natuurlijk harstikke druk met die mooie cruise i.v.m north zea jazz festival. Hopelijk gaat alles goed met je. Ik zei tegen elke met mn grote mond "ik zou Thomas wel een mailtje sturen" nou jongen ik zal je vertellen koste me bloed zweete en tranen. Maar ik zit lachend achter de computer hihihihihih!!

    Nou nog een goeie cruise toegewenst! Enjoy it!
    Groetjes Betty.

  • 08 Mei 2007 - 16:39

    Bartje:

    hoihoi,
    bartje hier van no claim ;) (ookal zitten we nu op een andere afdeling maarja :p) Ik zou nog eens een keer je website bekijken om wat foto's te bekijken en te zien hoe verschrikkelijk zwaar je het hebt... nou nou aan al die foto's kan ik al zien dat je het nog helemaal zo slecht nog niet hebt :) als je ooit weer in de buurt van enschede ben dan moet je het maar laten weten, dan kunnen we wat drinken en bijpraten, en misschien een potje bingo spelen? :D

    groetjes,
    bart

    bart@van-zon.nl

  • 13 Mei 2007 - 08:03

    Truida:

    Thomas, wat is het stil rondom jou. Is er niets te vertellen of denk je dat het ons niet meer interesseert wat je allemaal doet? Zie erg uit naar weer nieuws van je. Groetjes

  • 26 Mei 2007 - 08:44

    Bob En Golda:

    Hallo Tommy,
    Wil jij de jarige Nadine vandaag een big hug geven namens ons. We weten dat ze vandaag bij jou in Lisboa aan boord komen. Maak er samen een mooie feestdag van. Groetjes, Bob en Golda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Falkland Eilanden, Port Stanley

Thomas

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 41693

Voorgaande reizen:

20 Maart 2007 - 22 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: